lauantai 20. marraskuuta 2010

everybody needs inspiration





Moikka!

Joo sori vähän jäänyt heikolle tää postaaminen, mutta siis mulla on ollut ihan hirveän kiireistä koulussa (mm, nytkin on kolme äikänkirjallisuusjuttuu tekemät ja miljoona muuta asiaa!) ja oon hoidellu lapsii aikapaljo täs <; Esim nytki oon vahtimas mun siskonlapsia haha.

Mut jep, joulu lähenee kokoajan ja mulla vaa jouluinto kasvaa, kun lunta sataa ja kadut alkaa täyttyy joulukoristeista. Täällä Lohjalla on aivan ihana yks katu, jossa on ihanat jouluvalot. Rakastan tätä aikaa!

Kohta vaihtuu vuosi 2011, vuos jota oon odottanu pitkän aikaa! Meinaa ens elokuus mä suuntaan kohti Yhdysvaltoja, mut tottakai sitä ennen on kaikkee pientä kivaa. :)

Johanna

ps. Megan Fox on ihan tajukaunis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti