torstai 30. syyskuuta 2010

muchmuch kuvia



















Ruutupaita, kirpputori
T-paita, Bulgariasta
Housut, mummilta
Kengät, kirpputori

Sori jos oli liian kuvantäyteinen postaus haha, mut ite tykkään kuvista ja tossa on selittelemättä mun pari päivää melkeen täydellisesti näytettynä !

Mä oon ollut vaan ihan oikeesti kirppareilla, oon saanu ostettuu niistä neljä neuletta, vyön, kaks ruutupaitaa, kengät .. Joten voitte kuvitella miks en ihan kaikista viittinyt laittaa yksityiskohtaisia kuvia ha. :D Mut nyt mä voisin mennä tiskaamaan ja sit vaikka nukkumaan! Mun piti mennä huomenna mun enon häihin, mut muthan passitettiinki (tai joo ite lupauduin) niin menee mun siskon tyttären lapsenvahdiks. Jeeje, nyt moikka ja öit!

Translation: ... pictures tells my days

1 kommentti:

  1. toi on muuten ihana toi kuva jossa oot tiellä ja katot jonnekki <3

    VastaaPoista