perjantai 29. lokakuuta 2010

just gonna stand there and hear me cry

remember how...
but i guess it was just one of those empty promises

hola people,
eli tosiaan okei sori ei pitkää aikaa oo ollu aikaa edes kirjottaa mitään. ehkä yks syy on se että kokeet ja toinen köhköh laiskuus? oon viimesen parin tai kolmenki viikon aikana lukenu vaan kokeisiin, syyslomaki meni virossa tädillä ollessaan ja biologian kokeeseen lukemiseen = sounds perfect !
tosiaan nyt on vähän kivempi viikoloppu luvassa nimittäin! ei yhtään koetta johon lukisin ja mennään mun ystävälle Jonnalle halloween partyihin taikka tyttöjeniltaa viettämään! viimeinki joku tommonen et tulee porukkaa ja pidetää taas hauskaa! mulla on koko päivän ja viikon soinu vaan yks biisi päässä cheryl cole - parachute! aivan ihana biisi ainaki mun mielestä, muutenki cherylillä on mun mielestä kaunis ääni ja muutenki nainen on ihan helvetin kaunis.

asiasta toiseen ja toisesta kolmanteen! äiti on suunitellu matkaa uudeks vuodeks niiku aina me matkustetaa etelään kun koittaa uus vuos ja kylmyys yh. tällä kertaan on kohde thaimaa taikka egypti! ite halusin thaimaaseen, koska oltiin siellä kaksi vuotta sitten ja se oli esim. ihanaa! ensinnäki shoppailu oli mahtavaa (heheh mitä aina mielessä) ja ku thaimaassa on aika halpaa ja ihania vaatteita ja tekokynsiä ja kaikkii söpöjä pikku tavaroita, niin hmmm ah kuulostaa ihanalta! mut ehkä yks pelko thaimaassa on se että pelkään niitä isoja aaltoja, kuitenkin mun tuurilla joku tsunami nousee :'D!

tosiaan mulla ei oo nyt oikeesti mielessä mitä voisin vielä kertoo kirjottaa sanoo blaah, mut aattelin tuolla jonnalla kun otetaan kuvia voin laittaa niitä ja kertoilla meijän tytsyjen illasta! joten nyt se on syömään ja nukkumaan, so adios!

xoxo, elisabet



2 kommenttia:

  1. aaa, vähänkö mäkin haluisin matkustaa etelään, ku tääl on niin kylmä ::) ♥

    VastaaPoista
  2. Riksuuu
    jep totta, se on aina niin ihanaa vaihteluu päästä pariks viikoks jonnekki etelään ja ottaa aurinkoo ja chill out!

    VastaaPoista